Tjejmiddag och grabbkväll

I lördags ordnade bästaste Mio tjejfest hemma hos sig. Det bjöds på jättegod mat, pastasallad med fetaost och oliver och en annan med kyckling och så jättegoda dipper till det. Hon hade till och med givit sig på att göra guaçemole, vilket inte kan vara det lättaste. Tråkigt att folk kom dit och var bakis och helt slut, och så att folk satt och var tysta och buttra som om någon dött. Mio och jag höll i alla fall låda för alla som var tysta. Blev lite mer drag på kvällen senare, men jag tycker synd om Mio och styrt och ställt och sedan inte få lön för mödan. Till och med folk som inte hörde av sig om att de inte skulle komma, så att det blev massor med mat över. Jag vet av egen erfarenhet att man blir jätteledsen och känner sig sviken när folk gör på detta vis. Man känner sig ovärd. Tack i alla fall Mio för att du ansträngde dig, det finns ingenting klandervärt i hur du ordnade festen, du gjorde verkligen allt och det var supertrevligt att bara få komma ut och umgås lite! :-)♥



Senare på kvällen gick Tezza och jag ut, besökte Harry's, vilket var första gången för mig. Dessutom har jag inte varit ute på omkring ett år, eller mer. Minns inte riktigt. Var riktigt roligt och jag träffade jättetrevliga människor. Och så lilla Emelie, som jag stöter på lite här och där, denna kväll blev det att umgås nästan uteslutande med henne. Tappade bort Tezza ganska snabbt ;-) Hähä.. Hade lite svårt, dock, för att prata om annat än min underbara Andy och Knut. Hoppas jag inte förstörde någons kväll bara.. Hähä..


Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad trevligt detta såg ut då ;D Vad säger lilla familjen om surran besök, inte nu i helgen, utan nästa helg? Isf kommer jag o stormar in över norrköping torsdag kväll förhoppningsvis så åker ja hem måndag :) Hoppas de passar nu har iaf tagit ledigt o allt så allt är klart =) Puuss

2010-03-01 @ 13:00:59
URL: http://suussies.blogg.se/
Postat av: Mio

TACK FIIA PIA! JAG HADE SKIT KUL MED DÄG!! HIHI. mÅSTE GÖRAS OM SNART! mamma o jag o nicke åt pasta sallad på sön också, haha.. jammi! ses snart hoppas jag =) kram

2010-03-01 @ 21:44:30
URL: http://miomarias.blogg.se/
Postat av: Tezz

VA nee inte tappade du väl bort mig vissel fast ja va ganska nära dig hela tiden eftersom ja stod o dansade mesta dels av tiden ;) förutom när ja stod i baren :)

2010-03-02 @ 01:52:08
URL: http://tezzvirrvarr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0