Ute på äventyr

I går var Knut och jag ute och lunchade med Ella, blev havsgös på Paus. Riktigt gott må jag säga, och otroligt trevligt att träffa och umgås med Ella, trots att hon var lite trött och disträ.
Ella norpade min lilla Knut direkt efter maten, bebistokig som hon är. Först när jag satt och matade honom satt hon och tittade trånande efter honom, så hon fick ta över när han ätit färdigt.. ;-)


På eftermiddagen gick vi hem till mina föräldrar för att laga mat, Knut och jag. Senare, när min syster kom hem tog hon glatt över den något gnällige sonen jag har. Jag tyckte hon såg så roligt liten ut när hon höll i Knut. Så kom mamma på att Anna inte ens är en meter längre än Knut, hon är bara 99 centimeter längre! Hahaha.. Anna blir 26 i år och är inte ens en meter längre än min två månader gamla son, så skrattretande! Muhahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0