Vad var det jag sa?!

Sa jag inte att jag inte skulle ropa hej? Trodde jag inte att det skulle bli strul ytterligare en gång med det här nya abonemanget som aldrig vill funka? Jäkla inkompetens är vad jag mött när jag haft med 3s support att göra, varje gång jag ringt har den jag pratat med hittat något ytterligare fel, något personen innan förbisett. De har dessutom lyckats stänga av mitt mobila internet, och startat det på simkortet jag skulle ha till mobilen, som vanligt mobiltelefonabonemang, så nu funkar inte det heller.
Nu skall de skicka mig ännu ett kort, och denna gång hoppas jag att allt går som det ska. Som kompensation för allt detta strul får jag tre månader gratis abonemang, alltså ingen abonemangsavgift. Debiteras endast för det jag ringt. Det är en helt ok kompensation enligt mig. Men jag är fortfarande sur och jag vill inget hellre än att få min telefon i funktion! Jag är trött på det här, jag blir stressad av att jag inte kan komma i kontakt med någon om något skulle hända med Knut, och jag är orolig och irriterad för att jag överhuvudtaget inte kan ringa och det finns samtal som väntar och jag har ingen möjlighet att åtgärda saken. Dessutom är det inget roligt med tanke på att jag väntar svar från släkt och vänner angående dopet. Kul om folk har möjlighet att tala om ifall de kommer eller inte.
Så nu återstår att se om jag kanske kan få igång telefon till onsdag/torsdag. Jag återkommer i ärendet.

Kommentarer
Postat av: Kevins mamma

Hehe, kul :)

Jadå, det är väl lite små lysigt :D

2010-03-01 @ 22:59:37
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Telefon och telefon, när kommer nästa bild på Knut????

2010-03-02 @ 14:47:02
Postat av: Katta

Det är faktiskt lite elakt att du (och sonen) blev utskrattade av hellokitty strumpor. Alltså på förskolan där jag var förra hösten (08) Hade vi en liten pojke som ÄLSKADE rosa och blommor och hjärtan och det var ingen som sa något om detta, varken barn eller vuxna, så det beror nog på vilken mentalitet och vilka fördomar de vuxna som vi, och barnen, träffar på har.

2010-03-02 @ 17:43:13
URL: http://sagasmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0