Knuts stora dag; Dopdagen!

För ett par veckor sedan döptes ju min (vår) älskade son. Jag har väntat på bilder men nu orkar jag inte vänta mera, får väl helt enkelt lägga in fler om det skulle dyka upp sådana jag bara måste visa. Jag tänkte inte skriva så mycket, bara visa så ni får skapa er egen bild av vad som hände.. :-)



Och så de underbara tårtorna:

Tårtorna är gjorda av Linda Runn, och de var supergoda!

Dock valde vi att beställa den allergifria från Nelins för att vara helt hundra på att det inte var minsta smula nötter i då det hade haft förödande följder...

Fyra generationer i en:
Övre raden från vänster: Jan-Olof Pettersson, Lill Larsson, Andreas Pettersson, Knut Feucht, Sofia Feucht, Kerstin Feucht-Ingfelt, Gunnar Feucht
Nedre raden från vänster: Sven Aronsson, Doris Aronsson, Birgit Feucht, Richard Feucht

Lite häftigt med så många generationer på en och samma bild, tycker jag. :-) Dock är alla gamlingar från min sida, så det är min mormor & morfar, farmor & farfar. Tänk vad roligt för Knut sedan att få se det här fotot! :-D

Tack alla som kom för att fira Knuts stora dag, och tack för alla JÄTTEFINA presenter han fick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0