Nu har de kommit!

Då har min avi kommit med tackkorten. Så i morgon tänkte jag skicka dem, blir att köpa frimärken i dag och i morgon skall jag pilla med adresserna ;-)
De kommer bli sååå fina, tycker jag!

Ska snart iväg här och handla lite mat till matlagningen hos mamma och pappa i eftermiddag. Blir riktigt god mat med marinerade laxfiléer och sallad :-D Tyvärr kan jag bara handla på Ica Supermarket och de har ju inte den mest skojiga grönsaksdisk jag stött på. Men det skall nog bli bra ändå.

Knut ligger och sover och jag har inte riktigt hjärta att väcka honom än, har ju varit en fartfylld helg och han har inte riktigt sovit som han brukar, så han är nog rätt trött (jag med, för den delen). Och jag har ont i halsen, men det ordnar sig nog.. Lite småförkyld bara.. Kräktes i går, första gången sedan jag slutade vara gravid. Mindre kul, men inte så farligt ändå. Hehe..


Kommentarer
Postat av: Anna

Ser fram emot att få sätta upp det på kylskåpet ^^,

2010-06-01 @ 12:55:51
URL: http://grinbellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0