Tackkorten kommer

Är ju över en månad seda som dopet var, men jag har inte förrän nu bestämt vilket motiv tackkorten skall ha, så nu är de påväg. Sedan skall de skrivas adresser så kommer de till er som var på dopet också ;-P

Nu har jag precis badat min lilla Knut, så nu är han ren och fin till kvällen då min syster skall firas. Hon fyllde ju nämligen år i söndags! Annars händer inte så mycket här. Möhippade Linda förra helgen, dock inte skrivit något om det för jag tyckte att det var Lindas uppgift, vill inte skriva om hon vill skriva själv om det eller så där. Det är ju liksom hennes stora dag, så då får hon bestämma. ;-) kan i alla fall säga att det blev en riktigt lyckad möhippa!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Och jag väntar fortfarande på bilder från Anna. Tänkte att jag skulle ta era bästa bilder och skriva utifrån det... Men om hon fortsätter sega så skippar jag hennes och använder dina. :-)

2010-05-26 @ 22:04:14
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0