En liten uppdatering

Som jag skrev i ett tidigare inlägg, gick det ju inte så bra hos plastikkirurgen och vi skulle få besked om ny tid igår. Vid 17-hugget, när jag satt på toaletten, började först mobilen ringa ett otal gånger sedan hemtelefonen (har inget stopp, så går att ringa hur många signaler som helst) som ringde kanske 20 signaler, sedan mobilen några gånger och så hemtelefonen igen, då han jag fram och svarade. Givetvis visste jag redan att det var min kära mor, eftersom ingen annan ringer så hysteriskt, därför kunde jag med gott samvete muttra och morra enligt vanligt prata med mamma-manér! :-D Hähä.. Nej då, men jag kan väl inte påstå att jag var glad när jag inte fick gå på toaletten ifred!
Nåväl, hon hade goda nyheter: vi har fått ny tid redan den här veckan! Så imorgon klockan 10.00 (mer normal tid än sist) är det tänkt att vi skall på konsultation.
Nu får jag bara hålla tummarna att han ser til att vara där också, så det inte blir som sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0