Hoppsanojsan..

Kommer ni ihåg när jag skrev att jag producerat totalt 130 inlägg? Kollade nyss, och det skrev jag nu i april, den 6:e, för att vara exakt. Och vet ni vad? Jag har, vet inte hur, lyckats producera ytterligare 100 och några till, detta är, as a mather of fact, nummer 236! På mindre än en månad!! Lite mycket kanske?!Hähä.. Hoppas ni gillar det jag skriver i alla fall! Så det inte är helt lönlöst att försöka ligga i och hålla sig uppdaterad utan en massa blaj. Jag tycker i alla fall att det är ett roligt projekt, detta med bloggen och uppdateringskvoten. Kollade min statistik på Bloglovin', stod att jag skriver 20 någonting, inlägg i veckan, alltså i snitt 3-4 inlägg om dagen!
Blir ju så när man tar de oaktiva dagarna och jämnar ut dem mot de aktiva dagarna (varav en dag råkade jag uppdatera 17 inlägg!!).
Nåväl, ni får gärna komma med kritik, vad är bra, vad är dåligt, vad skulle ni vilja att jag skrev mer om? Lite sådana saker.. Alltid roligt att få lite feedback så man vet vad man skall tänka på! :-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dåligt är att det är oaktiva dagar och sen kommer 100 på samma dag. Då är det rätt jobbigt att orka läsa igenom allt..

2009-04-30 @ 11:44:41
Postat av: Fiia

jo, jag vet.. Men ibland orkar jag liksom inte och då samlar jag på mig en massa som jag bara måste skriva.. Nåväl, får väl försöka bättra mig ;-P

2009-04-30 @ 12:55:04
URL: http://feucht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0