Ojne Vojne fyller 25

Alltså, som ni kanske förstått har jag varit mycket dålig på att uppdatera här på senaste tiden, men nu jäklar, nu sitter jag här, redo till tusen (för stunden i alla fall), så får se hur långt jag kommer i kväll, möjligt att det blir lite fortsättning senare. Kanske är skönast så för er som kikar in här också, att jag inte publicerar 700 grejer på en kväll, efter ett par veckors latande!?

Hur som helst, systeryster fyllde ju faktiskt halvvägs till 50 den 23:e maj och på plats fanns såklart hela familjen! (Trots vissa missöden i bilen på väg upp till Arvika!) Här följer i alla fall lite bilder från dagen:


Kommer ni ihåg inlägget Jag är inte rik!? Här är i alla fall mobilen och kameran jag köpte till syster, så nu kanske ni förstår vad jag menar?!:


Kommentarer
Postat av: Suussie

dääär är ju jag juuu! :P

2009-06-03 @ 01:07:38
URL: http://suussies.blogg.se/
Postat av: Anna

Så himla kul att du kunde dyka upp på dagen! :D Har du fler bilder från då som man kanske kan stjäla när man kommer hem? ^^

2009-06-03 @ 18:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0