Kalas, självömkan och fika

Tänkte mig en liten uppdatering från helgen och veckan som gått.


Therese fyllde år.
I lördags var det kalas för bästisen min, Therese, som fyllde år på söndagen. Mycket trevlig tillställning med roliga människor som lät sig roas av mina skämt! Hähä -stolt-

KortPaket


ThereseThereseTherese







VåfflorSjälvömkan blev det endel i måndags, så när jag satt där och tyckte synd om mig själv blev jag sugen på våfflor.
Och vad kan trösta en stackars Fiia mer än godsaker?!
Sagt och gjort, köpte mig ett paket våffelmix och lagade iordning (Jaa, jag sparade en påse tills Andy kommer så han också får smaka).
















BullarPå måndagen kom Mio över och lämnade min symaskin som hon lånat.
Eftersom jag nu väldigt sällan får besök får man ju göra sig lite till när man får finfrämmat, så det blev att köpa ett gäng mycket goda kolabullar! (Jaa, det där var ett skämt, men någon ursäkt måste man väl å ha för att äta onyttigheter!)



















Och idag var jag duktig och kom iväg till träningen som jag lovat mig själv! Bas-aerobic.


Imorgon
blir det butiksmässa i Stockholm och jag hade väl tänkt återkomma med bilder på alla mina fina gratisprylar jag räknar kallt med att få!

Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jo, mina tanter är dementa och ibland tror jag det finns i luften. =P

Skönt att dina kissar inte försvann. Det ska nog gå bra här med hoppas jag...

2009-03-20 @ 14:07:06
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: Jupp, det var den jag tänkte på. Jo, kollade lite själv efter att ja pratade med dig ;) Haha!

Blir lungt i helgen, ska du hitta på då?

Puss

2009-03-20 @ 18:09:01
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: Robin

Fy tusan, de där våfflorna såg inte illa ut alls, mums, bullar och godsaker. Allså tagetes är väll ett tips som jag skulle ge om man vill sätta ettåriga fina blommor som blommar från typ maj till typ november tror jag. Det säljs inte så mycket fröer som blir perenner inomhus, kaktusfrö vad jag vet, får skika runt lite =P

2009-03-20 @ 23:00:58
URL: http://catwalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0