En gnutta tur

Ibland har man turen på sin sida, som jag i dag. Såhär var det; hade fått en kommentar på mitt bajsätar-inlägg från en Daniel, som den nyfikne fan jag är, var jag ju tvungen att kolla vem det kunde tänkas vara. Och jag kommer in på en jätterolig blogg, helt klart en blogg jag kommer fortsätta läsa! Det var sådär så man nästan vrider sig av skratt mellan inläggen och blir på jättebra humör av att läsa den!! Kan verkligen rekommendera att ni går in och kollar den själva, jag blev helt såld! :-D Åååh, vad härligt det är när man hittar sådana här små guldkorn ute i cyber-rymden!
Nu blir det dock att kolla på ytterligare ett avsnitt av Arkiv-X innan det blir natta-tajm.


Skulle jag gjort en recension om den hade det nog blivit en 9 av 10, vilket ni som brukar läsa mina recensioner kanske vet är ett ytters högt betyg från min sida! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0