Blå, blå är

...fingrarnaaa, ladidadida da da da daaa.. Kommer ni ihåg vilken reklam? Hähä, Prips Blå såklart, fast där var det kärleken och inte fingrarna som var blå. Har suttit hela förmiddagen och skrivit med en kladdig blå bläckpenna. Så mina fingrar händer är helt blåfläckiga. Kan inte ta i något utan att lämna små fina avtryck.. Hähä.. I dag är det barnmorskedag, jippie! Läkaren från akuten tyckte att jag skulle tala om för barnmorskan vad som hänt och lämna besluten om eventuella ytterligare undersökningar till henne. Tror dock inte att det är något problem, i dag är det exakt en vecka sedan (pepparpeppar) som jag kräktes senast och det har inte kommit mer blod, så antagligen var det som de trodde, bara några blodkärl som brustit av trycket i magen.
Vägde mig i går också, och kunde konstatera att jag gått upp två kilo sedan senaste besöket, är väl en månad sedan, så det var inte så farligt. Bebisen växer ju så det knakar där inne, och som ni kanske förstått så är magen riktigt stor nu. Tänkte visa en bild sedan när det är bara en månad kvar, blir sista bilden ni får innan det är dags! :-) I alla fall för den här ungen ;-P


Var visst inte bara händerna som blivit blå, utan även ansiktet blev drabbat av min blåhet.. Hähä.. Jaja, så kan det gå, har i alla fall tvättat bort det blå i ansiktet nu, händerna var lite svårare att få helt rena, men det ser bättre ut i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0