Nu är recpeten klara!

Om någon av er väntat på att jag skulle avslöja recepten till mina middagar så kan jag tala om att detta nu är gjort! Så är ni sugna på indisk kycklinggryta, parmesanfisk eller fläskfiléstroganoff är det bara att ni klickar på länkarna så har ni recepten där ;-P
Hade ju lite mer som jag tänkt uppdatera, men lusten har fallit bort. Tror det är oron över magen som ställer till det, orkar inte riktigt fokusera.. Vill bara veta vad det är för fel på mig. (I går när jag kräktes var det en jäkla massa blod från magen som kom med, känns inte riktigt rätt och riktigt.. Magsår kanske men jag vet inte och jag vill veta, har inte ens vågat äta mer än två smörgåsar och två kokta ägg i dag, för jag är så rädd för att kräkas mer. Att jag vet att blodet är från magen och inte halsen är för att jag harklade mig för att se om det fanns något blod i halsen, vilket det inte gjorde.)

Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter läskigt. Har du bokat läkartid så du får reda på varför det blir så och slipper oroa dig? Varma kramar! (Från en frusen Linda, det är svinkallt på jobbet i dag!)

2009-11-01 @ 20:14:20
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0